Call centrum

Obchodní a marketingové služby v režimu náhradního plnění zajišťujeme především prostřednictvím call centra, v němž pracují výhradně osoby se zdravotním postižením.

Call centrum řeší pro klienty zejména marketingové činnosti jako jsou průzkumy trhu, aktualizace klientských databází, zjišťování údajů dle zadání klienta, ale je schopno realizovat rovněž speciální projekty dle potřeb zákazníka. 

V rámci náhradního plnění jsme schopni zajistit rovněž řešení odborných služeb partnerských firem, které jsou realizovány ve špičkové kvalitě odbornými společnostmi a nabízeny přes Příležitosti bez bariér s.r.o. v režimu náhradního plnění.

Co získá klient

Využití obchodních a marketingových služeb call centra  přináší klientovi (kromě dobrého pocitu ze zaměstnání handicapovaných lidí) rovněž špičkové profesionální služby v ceně, kterou výrazně zvýhodňuje režim náhradního plnění.

Garance

Garantujeme řešení činností v rámci režimu náhradního plnění. Ručíme rovněž za kvalitu poskytovaných služeb, které realizují zdravotně postižení pracovníci.

Handicapovaní zaměstnanci řeší

  • Činnosti call centra a komunikaci
  • Zpracovávání reportingu pro klienta
  • Zadávání a vyhodnocování poptávek a výběrových řízení
  • Veškerou administrativu projektu a zakázek
Rychlý kontakt

tel.: +420 223 016 504
tel.: +420 223 016 505
info@prilezitosti.cz

Naši partneři